Thursday, January 22, 2009

Hilly, foggy, rainy and dirty orienteering


Povreda skocnog zgloba mi je prilicno poremetila planove i pocetak priprema za ovu sezonu. Tek u poslednjih nekoliko dana sam uspeo da treniram malo ozbiljnije. Ako postoji nesto dobro u svemu tome, to je da sam se prilicno odmorio, pa sad je red da se krene sa povratkom u takmicarsku formu i takmicarski ritam. Danas smo ja i Blazo isli na trening na karti na kojoj se u 2008. odrzao Strazilovski kup (Manastir Beocin). Dve staze ukupne duzine oko 10,5km je cele istrcao Blazo. Ja sam negde na 2/3 staze resio da mi je to dovoljno i prekinuo trening negde na 7 km. Lagan trening na prilicno strmom terenu, je obelezila gusta magla do 20-ak metara vidljivosti i konstantna kisa ( dobro je pa nije bilo hladno, inace bi to bio sneg). Sto se staza tice imali smo nekoliko interesantnih deonica ( 5-6 na A stazi, te S-1, 4-5 i 5-6 na B stazi).

No comments: