Monday, December 18, 2006

Zimski eksperimenti...


Za juce sam napravio jedan orijentiring trening koji je dosao kao mali test nakon perioda treninga od poslednje trke polovinom novembra, a to je bio Trofej Beograda. U poslednjih mesec dana radilo se solidno, onoliko koliko to obaveze dozvoljavaju, i napravilo se nekoliko izuzetno jakih treninga sa dosta kilometara i uspona, i bilo je dosta eksperimentisanja u fittnes centru na trenazeru.
Jucerasnju ekipu na treningu smo cinili Igor i Ja. Teren se nalazi na jedno 70-ak km od Beograda na samom obodu Deliblatske pescare i ako se pitate koja je to karta, odmah cu vam reci da bih vas postedeo uzaludnog razmisljanja da je kartu napravio Belac pocetkom oktobra, bukvalno iz fotelje koristeci vojnu kartu 1:25 000 kao podlogu za izohipse i aero-snimak. Ni jednom nije izlazio na teren!
S obzirom da nije bilo vegetacije vec da je u pitanju skroz otvoren teren, pretpostavljao sam da uradjena karta ne moze da bude nekorektna pa sam resio da napravim stazu i da proverim kako je sve to ispalo.
Nakon treninga smo i ja i Igor zakljucili da bi ovde trebalo najvise dva-tri dana reambulatoru da na pojedinim mestima malo bolje izoblikuje izohipse i da karta ovakva kakva je trenutno, zadovoljava sve potrebne elemente za treniranje.
Teren je skroz isti kao okolini Kiskunhalasa u Madjarskoj, samo sto fali vegetacije. Ovakav teren ce biti i u Ukrajini na Svetskom prvenstvu, a tu mislim na izgled reljefa, svakako.
Linijski deo treninga se pokazao kao dobar uvod i sticanja jasnije slike o predstavljenom terenu.
Nakon 17 minuta ja sam prvi krenuo na stazu i uspevao da prepoznajem oblike bez problema, pa sam trcao u vrlo jakom tempu. Fali mi brzina (ostrina) sto je u ovom pripremnom periodu i ocekivano donekle.
Na kraju stazu od 8.5 km sa pretrcao za 42:39 sto je 4,98 min/km.
Ove godine nisam napravio brzu trku.
Mislim da se ovde komotno moze ici ispod 40 minuta, sto cu probati u toku sledece sezone kada budem u punoj takmicarskoj formi.

No comments: