Wednesday, December 20, 2006

Indoor training season...

Posao, sneg, guzva u gradu, posete rodjacima i odlasci na krsne slave, prikupljanje potrebnih dokumenata za izdavanje madjarske vize... Ovo je trebalo da bude kratki opis desavanja kod mene.
Odlasci u fittnes centar i raznorazni eksperimenti na trenazeru mi dodju cista relaksacija. Juce sam bio tamo u ranim prepodnevnim casovima kada nije bilo guzve i napravio za 30-ak minuta oko 6.5km u tempu koji mi je skroz odgovarao, sto je prava retkost na trenazeru. Ne dozivljavam ga kao prirodni ambijent za trcanje pa se retko kad i osecam prijatno dok sam na njemu. Ali, da pomaze za odrzavanje forme - to ne poricem.
Decembar prolazi manje-vise planirano...
Prvi krug zimskih priprema zatvoricu sa kampom u Kiskunhalasu od 05-07.01.2007. Ako uzmem kao relevantno rezultat sa nedeljnog treninga u pescari, onda mogu da kazem da sam u dobroj formi.
A poslednjih dana definisem i svoje glavne ciljeve za predstojecu sezonu. Izmedju ostalih resio sam da ucestvujem i na Beogradskom polu-maratonu. Bice malo nezgodno zato sto se ta manifestacija poklapa sa Memorijalom, ali poslednjih 4-5 sezona je to tako i ovog puta sam resio da na Rajac u sledecoj sezoni istrcim samo stafete.

No comments: