Thursday, March 15, 2007

Rohalj baze - pocetak sezone...

U nedelju, krece sezona 2007 i kod nas...
Obnovljeni DUNAVSKI KUP, za koji me vezu lepa secanja na moje pocetke u kategorijama M12 i M13-14, ove godine je jednodnevno takmicenje na koje se boduje samo za vojvodjansku ligu. Nazalost, jer
broj prijavljenih takmicara je sjajan! Tako je uvek na prvim prolecnim trkama...
U sklopu priprema za ovu trku, danas smo ja i Belac napravili mini-duel na Uscu. Iz ovog duela, koji je bio dug 6.8km, Belac je izasao kao pobednik sa 29 sec. boljim vremenom (31.38 On, 32.07 Ja).
Mislim da on i ja imamo najnezgodnije sparing partnere na treninzima.
Ne moz' se opustiti!
Elem, jako sam zadovoljan sa kakvom kondicijom izlazim iz ove zime(cuj - zime!?). Malo sam se ove nedelje odmorio od trcanja sa tek tri treninga, ali nije ostavilo traga. Imam dobar kontakt sa kartom, na kojem sam intezivno radio tokom proteklih meseci, i cini mi se da sam uspeo da se vratim u trazeni ritam iz perioda jun-jul-avgust-septembar 2005. godine, sto se ovog segmenta tice.
Od nedelje krecem sa intervalima i istrcavanjima. To su treninzi koje sam skroz zapostavio prosle sezone a koji, ako ih ne budem radio ove godine, necu imati sta da trazim na ovim nasim trkama koje ce, sudeci po kalendaru i terenima, biti samo pusto prasenje sa minimumom orijentacije.
Ali, idemo redom; za pocetak, Rohalj baze, nedelja 18.03. u 11 h...

No comments: