Friday, March 09, 2007

Samanjac - otvaranje sezone...

Bas kao i meni 2004 godine, nekim nasim takmicarima sezona pocinje u Lipici.

Ja od tada vise nisam isao tamo ali su mi utisci sa tog takmicenja zaista dobri.
Nekako mi je u poslednjih par godina moje sopstveno vreme postalo prilicno skupo, pa tako se moram dobro organizovati i izbegavati trke koje oduzimaju dosta vremena. To je takodje razlog sto ni ove godine necu na Lipicu, a definitivno necu ni u Bugarsku za Kupa Velikden. Bio sam i tamo dva-tri puta i odlicno se proveo svaki put kada sam isao, ali mislim da bi me put do tamo (a pogotovu povratak nazad) dotukao.
Resio sam da te dane oko 1.maja (jos ne znam tacne datume) iskoristim tako sto cu otici na Samanjac i napraviti nekoliko kvalitetnih tehnickih treninga na dobrom terenu i na najbolji nacin se spremiti za Plitvice koje ce doci dve nedelje nakon toga i dve WRE trke.
Ako ima zainteresovanih za ovu akciju, neka se jave na poznati e-mail pa cemo se dogovoriti.

Licno, voleo bih da se skupimo onako neobavezno na par dana i da malo treniramo na dobroj karti i na dobrom terenu bas kakav je Samanjac. U slucaju da ima zainteresovanih, obecavam da cu se angazovati oko obezbedjivanja smestaja po povoljnoj ceni ili na Grzi ili u Paracinu.

No comments: