Saturday, January 26, 2008

41.Beli kros


Danas je odrzan 41. Beli kros.
Lepo vreme, dobra organizacija i puno ucesnika i posetilaca na ovoj tradicionalnoj manifestaciji koja je ove godine bila obaveza za juniorsku i seniorsku kategoriju kao prva provera forme orijentiraca. U seniorskoj kategoriji, iznenadjujuce mali broj orijentiraca – nas trojica, Petar, Ceda i ja. Kod seniorki, na stazi dugoj

3000 metara trcale su Dragana Zivkovic, Sladja Jovanovic i tri juniorke: Maja Karic, Aleksandra Jelic i Marija Cosic.
Izuzetna konkurencija nasih najboljih atleticara i kros trkaca pojacana nekolicinom africkih trkaca, doprinela je da trka duga 8000 metara po raskvasenoj, blatnjavoj i klizavoj stazi bude vrlo selektivna i pruzi priliku najspremnijima da se izdvoje od ostalih.
Moj plan pre trke je bio da trcim oko 4 min/km ili da zavrsim trku sa vremenom oko 32 minuta.
Nakon dva izuzetno brza kruga za mene ( 3:45 i 3:56 min/km) moj tempo je znacajno pao sto sam i ocekivao. Nije bilo dileme da li cu zavrsiti trku, znao sam da hocu. U trecem krugu me je Petar obisao i naredna dva kruga smo trcali zajedno u izjednacenom tempu.
Na ulasku u 5. krug, obisli su nas najbrzi atleticari i to je bio rasplet koji je i bio ocekivan pre trke.
Poslednja tri kruga sam istrcao u nesto sporijem tempu i zavrsio trku sa vremenom od 32:47 minuta (4:05 min/km) i zaostatkom za prvim +7:22 min.
Pobednik ovogodisnjeg Belog krosa je crnogorski reprezentativac Stojiljkovic sa vremenom 25:25 minuta (sto je za 1:11 min. sporije nego prosle godine, pretpostavljam zbog stanja u kakvom je staza bila).
Ostalo je da u narednom periodu malo vise poradim na brzini, pa da lagano sve vise ubacujem treninge sa kartom.

No comments: