Sunday, November 02, 2008

OT Kosutnjak na Nacionalnoj TV

Nakon iznenadjujuce dobre debitantske sezone, nas mali ali veoma kompaktan tim upravo zahvaljujuci dobrim rezultatima, dobio je svojih "5 minuta" na Nacionalnoj TV (RTS).

Svi mi koji smo ucestvovali u ovoj reportazi pricali smo o rezultatima, radu, ciljevima, viziji i ideji ali i o problemima sa kojima se svako od nas susrece u svom orijentirskom zivotu.

Milica je prva otvorila interviju i pricala o svom pogledu na orijentiring, objasnila sta je karta i kako se citaju simboli. Ove godine je osvojila prvo mesto na Drzavnom Prvenstvu u sprintu i sa svojim klupskim drugaricama osvojila prvo mesto na stafetama. Odgovarala je na pitanja koliko uziva baveci se orijentiringom i koliko zabave donosi ovaj sport.





Ivana je bila zaduzena za pricu oko organizacije jednog kluba i gradskog Saveza, ciji je podpresednik. Govorila je i o problemima sa kojima se radnici u orijentiringu susrecu zato sto orijentiring nije olimpijski sport i o teskocama promovisanja ovog sporta koji je bas iz tih razloga vrlo retko na TV-u mada je po svojoj dinamici i sustini itekako uzbudljiv i interesantan.







Ja sam odgovarao na pitanja o nasim rezultatima, posebno o rezultatima u muskoj seniorskoj kategoriji gde smo ove sezone bili prilicno dominantni:

1. mesto - DP Long - Igor Vukovic
1. mesto - DP Middle - Dejan Avramovic
1. mesto - DP Rellay- Avramovic, Vukovic, Popovic
2. i 3. mesto - DP sprint - Avramovic, Vukovic
1. mesto - Kup Srbije - Igor Vukovic.

Nakon toga pokusao sam da docaram moje motive za bavljenje ovim sportom kao i koliko se drasticno promenio moj pogled na orijentiring iz perioda kada sam bio mladji i neiskusniji orijentirac i sada .

Na pitanje o nasim ciljevima u buducnosti, bio sam poslovicno oprezan zato sto ciljeve uvek definisete na osnovu motivacije i uslova za rad. Kako sam vremenom naucio da mi motivacija bude u skladu sa uslovima, koji kod nas nisu na zadovoljavajucem nivou, onda znam da ce na putu realizacije mojih planova biti uvek mnogo problema. Moje licne zelje od kojih ne odustajem, su jedno finale na sledecem Svetskom prvenstvu i borba za prve srpske bodove u Svetskom Kupu...


Igor je zatvorio interviju. On je odgovarao na pitanja koje se ticu uloge orijentiringa u njegovom zivotu, koliko i na koji nacin orijentiring utice na definisanje njegovog life-stayla. Pokusao je da ukaze koliko je bitno da iako vam nesto nije profesija, to sto radite-radite sa 100% predavanja.
Kada su nas iz RTS-a kontaktirali da se dogovorimo oko ovog snimanja, bio sam prilicno skeptican i javno sam negodovao Ivani, da cu po ko zna koji put popunjavati rupe u TV programima i da cu po hiljaditi put morati novinarima da objasnjavam sta je to zaprava orijentiring, od cega mi je vec prilicno muka.
Onda smo se u petak sreli sa Anom koja je realizovala ovaj interviju i napravili jedan scenario, kako ce to sve izgledati i koga ce sta pitati. Ana, draga devojka, se potpuno slozila i na kraju smo svi bili jako zadovoljni uradjenim poslom. Sad jos samo ostaje da vidimo u ponedeljak na "Jutarnjem Programu" sta ce izaci na svetlost dana nakon montaze...
Moram da priznam da smo svi u klubu vrlo ponosni na ovaj interviju jer je kontakt da se on uradi potekao od ljudi sa RTS-a koja pokriva osim Srbije, putem satelita i zemlje ex-ju kao i zemlje u kojima zivi nasa dijaspora.








3 comments:

Kris said...

Što se nisi hvali preko grupe da gledamo?
Tek sam sad video na blogu :(

prvi srpski orijentiring blog... said...

Post sam postavio u nedelju uvece, odmah nakon pravljenja reportaze, a reportaza je isla u ponedeljak rano ujutro...

priya said...

please visit:

http://www.youknowster.com/jokes/view/355-you-know-you-are-an-orienteer-when