Tuesday, February 27, 2007

4 day's to go...

Portugal je definitivno preuzeo primat u organizaciji prvih sezonskih jakih trka koje posecuje sam vrh svetskog takmicarskog orijentiringa. Lepu priliku za trening kampove pri prijatnom vremenu u okruzenju odlicne konkurencije koriste svi koji imaju iole takmicarskih ambicija na svetskom nivou. Ja sam oduvek sa paznjom pratio kakve rezultate postizu takmicari iz naseg blizeg okruzenja u odnosu na top orijentirce. Kao i par godina unazad, Disl je "Balkan-boy No.1", ali su ove godine Slovenci konacno izasli iz sablona dobrih organizatora koji su odavno potvrdili. Cini mi se da takmicari iz "zemlje sa vise karata nego orijentiraca" najavljuju da ce ove godine imati i respektabilne takmicarske rezultate.
Sto se moje malenkosti tice,za 4 dana, bas kao i prosle sezone preko juga Madjarske krecem u novu takmicarsku sezonu i lov na nekoliko zeljenih ciljeva koje sam izdefinisao u skladu sa svojim obavezama i nakon priprema kroz zimu:
1. Branim 3 naslova prvaka (stafeta, srednje, duge), i najavljujem napad na naslov Prvaka u sprintu.
2. Napredak na WRE listi.
Svoj optimizam gradim imajuci u vidu proteklu zimu u kojoj nemam preterano pretrcanih kilometara (prosek 170 mesecno) ali koju sam poceo jos u oktobru. Napravio sam pregrst dobrih tehnickih treninga na kojima sam uspeo da lokalizujem svoje greske, i da ih vremenom lagano ispravljam. Bilo je tu Lipovace, Bogovadje, kampa u Madjarskoj, Samanjac, Pescare... Zaista, zahvaljujuci kontinuitetu sa takvim treninzima, sa puno samopouzdanja docekujem novu sezonu.
A nakon dobrih iskustava na visednevnim trkama (Oringen 2005, Istanbul 2006) ove godine cu na Hungarija Kupu u Pecuju pocetkom avgusta, probati da nastavim taj niz.
Sto se reprezentativnih obaveza tice, ove godine kandidate za mesto u nacionalnom timu ocekuju dva nastupa - Svetsko Prvenstvo u Ukrajini polovinom avgusta, i Balkanijada u Turskoj polovinom septembra. Na Svetskom Prvenstvu se trazi bolji plasman od 20. mesta na kvalifikacijama u nekoj disciplini, a sa Balkanijade bi se vratio zadovoljan ako bi smo uspeli da ispravimo proslogodisnji kiks zauzimanjem 4-og mesta u muskoj stafeti i vratimo se medju prva tri (a mozda i medju prva dva).


No comments: