Sunday, February 18, 2007

...


Prosle radne nedelje smo isao na preglede i testiranja, pa podnosio zahtev za madjarsku vizu, jer se spremamo za porolecno izdanje Boroka kupa 3 i 4.marta, na kome branim prvo mesto osvojeno prosle godine, tako da sam morao da zrtvujem treninge. Jedan nocni u Kosutnjaku i trcanje na traci tokom testiranja – i to bi bilo to. Zato sam za vikend imao interesantan tehnicki trening na Lipovaci u subotu, a u nedelju jedno uporedno trcanje sa Igorom od 16 km na Adi.

U subotu sam napravio prvo dve kratke klasicne staze izmedju kojih sam ubacio merenje na 700 metara kros trcanja. Treci orijentiring deo je bilo tzv. PROZOR orijentiring na kome se kontrole traze na osnovu procene razdaljine i pomocu datih detalja u samoj blizini kontrole. Ovo mi je bio prvi put da probam ovakav tip treninga i nisam najzadovoljniji kako sam ga realizovao.
Cini mi se da jos uvek vise paznju obracam na trcanje nego na navigaciju.
Ali generalno – odlican tip treninga.
Izmedju orijentiring deonica sam ubacio merenje vremena na 700 metrara kros trcanja (na semplovima, dato isprekidanom linijom na sve cetiri karte). Umesto tri vremena koliko bi trebalo da ih bude, dacu vam samo dva .Razlog je prost – zaboravio sam da istrcim prvu deonicu izmedju staze 1 i 2.
Nakon staze br.2 na 700 metara sam trcao 2:23, a nakon trece 2:12. U nedelju smo, pripremajuci se za test trku na Novosadskom polu-maratonu ja i Igor trcali 16 km (dva sira kruga oko jezera) na Adi. Prvi krug smo krenuli lagano, i istrcali ga za 36:12. Drugi krug smo drasticno ubrzali i istrcali ga za 32:26, sto ukupno daje 68:38. To vreme je oko minut sporije nego kada sam trcao sam pocetkom ovog meseca istu stazu, s tom razlikom da sam sada istrcao najbrzi krug, mislim na drugi. Ono sto je zaista fascinantno, to je lakoca sa kojom Igor pravi ovakvo vreme. Dacu vam primer – u prvom krugu moj puls je 159 , a njegov je 141. U drugom krugu, meni otkucaji dostizu cak 175, dok on trci opusteno sa 151-153... Verovatnoca da ce polumaraton u Novom Sadu istrcati za planiranih 78 minuta je zaista velika, dok cu ja morati dobro da zagrizem da bih dosao dao planiranih 84 minuta, sto bi dalo 3.98 min/km. Pitam se samo da li u ovakvom tempu i brzini moze nalaziti kontrole bez gresaka. Nesto slabo trenira sa kartom... Ipak je karta neizostavni deo orijentiringa.

No comments: